Pagini

duminică, 23 septembrie 2012

Farmece de Aprilynne Pike (Aripi #2)


Am citit a doua carte in engleza si pot spune ca este mai buna decat prima carte iar eu am iubit.o pe prima:D

Prezentare carte


„– Eu nu pot să dau buzna să‑mi declar intenţiile. Nu pot să te iau pe sus. Trebuie să aştept şi să sper că, într‑o zi, tu o să‑mi ceri asta.
– Şi dacă nu? întrebă Laurel, cu voce aproape şoptită.
– Atunci bănuiesc că voi aştepta toată viaţa.“

Au trecut șase luni de când Laurel a salvat tărâmul fermecat al zânelor. Acum, ea trebuie să-și petreacă vara acolo, pentru a-și dezvolta abilitățile de zână de toamnă. Dar familia ei umană și prietenii îi sunt încă în primejdie de moarte – iar intrarea în Avalon este mai vulnerabilă ca oricând. Va accepta oare Laurel ajutorul lui David, iubitul ei din lumea oamenilor, când va veni clipa să-și salveze prietena, sau se va întoarce către Tamani, înflăcăratul spirit al naturii care o iubește dintotdeauna?

Alternative covers

 
                                     

2 comentarii: